|
|
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Dke 2008
![]()
|
||||
|
||||
|
Prachtige poster weer! Compliments and kudos voor Theo !
|
|
|
||||
|
||||
|
en of we er zin in hebben!
mooie locatie! ![]()
|
|||
|
|||
|
Goh... na een jaartje of nog wat.... zonder te hebben gezeten hoop ik deze dag toch weer jullie te mogen bezoeken :-)
grtz Peter |
|
|
|||
|
|||
|
Dag beste mensen,
Jullie zult wel denken:"Daar heb je weer zo'n verrekte onderwijzer!" Maar volgens de door mij geraadpleegde routeplanner klopt de postcode van de Hoog Kellenseweg niet.Deze zou moeten zijn 4004JB en niet 4001JB.Dan kom je in de Bakkerstraat en daar moet je niet zijn. Mocht mijn routeplanner me toch hebben 'misleid',dan ....... Groet, Rein PS Ik zal toch proberen te komen
|
||||
|
||||
|
Hi Gearts
Ik ben gisteren nog daar geweest, en op mijn routeplanner ging het wel, dus ik weet het niet wat aan gaat, maar de techniek staat voor niets en het is altijd wat met die dingen, laats ging ik naar Parijs naar de Sicac en hij of zij wist het niet te vinden dus zeg het maar. GRED |
|
|
||||
|
||||
|
daar heb je weer zo'n verrekte onderwijzer
wat er niet klopt weet ik niet, maar met de postcode kom ik op de binnenweg uit, en met de straatnaam op de hoogkellense weg. (google maps) ik denk dus dat Rein gelijk heeft, postcode moet 4004 zijn.
|
||||
|
||||
|
Ik denk ook dat hij gelijk heeft, ik had hetzelfde voor.