View Full Version : Weapons.be UPGRADE
Weapons.be zal mogelijk deze namiddag of alleszins in de nabije toekomst even offline zijn, zodat we een upgrade kunnen uitvoeren.
Het exacte tijdstip zal nog afhangen hoeveel tijd de overgebleven voorbereidingen nog in beslag nemen.
We doen alvast ons best om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen.
Wow, ey dit is even wennen, maar wel Vet!!!
WOOOW! ik dacht even dat ik op een verkeerde site zat!! cool! weer even wegwijs worden hoor ;)
echt cool!
Lothar Matthias
28-12-2006, 11:00
Mooi wel, maar ik mis de optie dat je de 'Latest Posts' kunt zien.
Dus in één oogopslag zien welke threads gewijzigd zijn sinds de laaste keer dat je online was.
Of zoek ik niet goed?
Die optie is er nog steeds, ookal staat ze nu wat verborgen. De donkerblauwe balk (bovenaan) waar User CP, FAQ, Members List, ... opstaat moet je zeker eens raadplegen en je zal New Posts zonder enig probleem terug vinden.
Greetz
bartje123
28-12-2006, 13:01
heb probleem om avatar terug te plaatsen?kan er eigelijk geen selecteren
miss is dit voor ierdereen nog niet mogelijk?
mooi gedaan wel wennen :p
ogami itto
28-12-2006, 16:06
Ziet er mooi uit
rainbowsix
28-12-2006, 16:12
heb probleem om avatar terug te plaatsen?kan er eigelijk geen selecteren
miss is dit voor ierdereen nog niet mogelijk?
ik krijg hem ook nog altijd niet geupload
en de pm , daar zie ik alleen de titel van maar geen inhoud dat zal nog bij veel ander het geval zijn , maar daar is worf aan het werken , dus geen paniek
bartje123
28-12-2006, 17:12
@rb6
panic is nooit een goed uitgangspunt he
worf en co zal deze kleine problemen wel met de tijd opgelost krijgen, voornaamste is dat het forum werkt en we onze dagelijkse postjes kunnen lezen
Lothar Matthias
29-12-2006, 01:07
Die optie is er nog steeds, ookal staat ze nu wat verborgen. De donkerblauwe balk (bovenaan) waar User CP, FAQ, Members List, ... opstaat moet je zeker eens raadplegen en je zal New Posts zonder enig probleem terug vinden.
Greetz
Gevonden, bedankt !
Blastmaster1972
29-12-2006, 03:44
Ik kan blijkbaar alleen een reply posten in de subforums, maar niet onder messen zelf.
Echt en mooie site geworden, is iets anders maar goed uitgevoerd.
Jullie hebben al uw punten verdient!
Homer
Alle problemen die ik had zijn stuk voor stuk opgelost, waarvoor dank :)
Mercator
29-12-2006, 16:55
Aha, weer een forum dat op een beetje een deftige basis draait.
N/o, maar ik vind BB en vB (huidige versies) echt wel de beste fora die er zijn. :)
Good job.
Hoe krijgen sommige van jullie de naam senoir member veranderd?
héél professioneel! Keep up the good work mannen!
kodeboswachter
29-12-2006, 20:21
Het forum ziet er goed uit, alleen 2 puntjes op aan te merken: als je een thread leest, zie je Latest Threads en Latest Posts niet, dat vind ik persoonlijk best irritant en bij Latest Threads en Latest Posts zie je de volledige titel, ik vond het mooier als je alleen het begin ziet.
Maar voor de rest top werk, echt een verbetering.
Greetz ko
Edit: als je op vuurwapen/messen reviews klikt krijg ik: Fatal error: Call to undefined function: prep_filter() in /home/www/doc/11757/weapons.be/www/forum/forumdisplay.php(702) : eval()'d code on line 8
Lothar Matthias
30-12-2006, 00:27
2 vragen:
1. Ik zal het wel ergens gemist hebben, maar er is zeker geen mogelijkheid om je oude avatar ergens vandaan te halen en he te gebruiken?
Want ik ben zo dom geweest het van m'n harde schijf te halen...
Zal anders een beetje rond Googlen om de originele pagina te zoeken.
2. Is er nog een mogelijkheid om emoticons te plaatsen?
je kan emoticons plaatsen als je de afkorting weet, anders kan je de quick reply niet gebruiken, maar moet je (boven de thread) op "new reply" klikken
Emoticons lukken bij mij :cool:
Het forum ziet er goed uit, alleen 2 puntjes op aan te merken: als je een thread leest, zie je Latest Threads en Latest Posts niet, dat vind ik persoonlijk best irritant en bij Latest Threads en Latest Posts zie je de volledige titel, ik vond het mooier als je alleen het begin ziet.
Maar voor de rest top werk, echt een verbetering.
Greetz ko
Edit: als je op vuurwapen/messen reviews klikt krijg ik: Fatal error: Call to undefined function: prep_filter() in /home/www/doc/11757/weapons.be/www/forum/forumdisplay.php(702) : eval()'d code on line 8
Thankx om dit mee te delen, zeker dat je wist te vertellen waar de fout zich voordeed, bij deze zou het nu moeten opgelost zijn:)
Ben ik even weg, flikken ze me zo wat!! ;-)
Leuk gemaakt mannen. Is wel weer even wennen.
BMWtje
O, ja wel nog even wat doen aan de emoticoons(smileys). die mis ik wel.
Friedrich
05-01-2007, 15:02
Is de upgrade ook technisch van aard? Ik heb de indruk dat het iets sneller gaat.
Het is in elk geval mooi strak en iets neutraler!
waneer kunnen nieuwe mebers zich registreren
wimhille
04-07-2007, 13:15
L.s
ik kan geen bericht op het forum zetten.
Dit wilde ik erop zetten
Ik ben lid van een amateur toneelclub nu moeten we voor het nieuwe stuk van volgend jaar 8zwart-kruitgeweren maken die kunnen knallen en waarbij rook uit de loop komt, ze hoeven geen kogels af te schieten.
Wie kan mij helpen met voorbeelden en/of werktekeningen zodat ik ze zelf kan maken, ze moeten oud/antiek er uit komen te zien.
Alvast allemaal erg bedankt,
Groetjes,
Wim
Wim, welkom.
Maar: had jij nu werkelijk verwacht dat hier iemand constant op jou zat te wachten om jouw registratie op een recordtempo in orde te maken?
En welke regels hanteert men in Nederland voor het produceren van vuurwapens? Zelfs als het 'maar' zwartkruitwapens zijn, zou de regelgeving toch wel eens kunnen tegenvallen.
kijk eens bij de verhuurfirma's voor film en toneel attributen, of zoek eens onder "special effects" in die regio, vroeger kon je die dingen daar gewoon huren, kost wel geld, maar een zelfgemaakte klakkebus is Heeeeeeeeel gevaarlijk en misschien kan je maar 1 voorstelling doen. (doeken "ze" je op, amateur toneel is niet hetzelfde als het erop aankomt iets door de vingers te zien, de "gewone" produkties betalen zich blauw aan verzekeringen wanneer ze zoiets plannen)
En zelfs daar gebeuren ongelukjes, kijk maar eens naar Brandon Lee, een onozelaar die niet genoeg van zijn patroon had gehaald, en Brandon kan gaan sparren met papa Bruce.
moet deze conversatien niet verhuist worden naar een van de threads van de boemboem-club?
Friedrich
22-05-2008, 10:08
Ik ben lid van een amateur toneelclub nu moeten we voor het nieuwe stuk van volgend jaar 8zwart-kruitgeweren maken die kunnen knallen en waarbij rook uit de loop komt, ze hoeven geen kogels af te schieten.Om het even hoe je het oplost, ook 'kunstenaars' vallen onder de wapenwet. Bij gevolg zijn er x-aantal redenen waarom dit niet mogelijk is met échte vuurwapens. De facto kunnen tneelgezelschappen enkel gebruik maken van alarmpistolen e.d..
Technisch gezien zou men oude percussie- og vuursteenslotgeweren kunnen gebruiken voor dergelijke doeleinden, maar zelfs dat is zeker niet zonder gevaar. Het is reeds voorgekomen dat rondvliegende kruidpartikels de schedel doorboren ...
bartje123
22-05-2008, 10:46
als ik goed gekeken heb is dit wel een post van een goed jaar terug
dom van mij, stond op de een of andere manier in new posts oooops
En hoe lost men dit dan op indien de leden van het toneelgezelschap die het alarmpistool op het toneel "voor handen hebben" juist voor dit stuk en minderjarig zijn?
vBulletin v3.5.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.