PDA

View Full Version : And the winner is ...

Spider
18-01-2004, 12:58
<div align="center">Eerst en vooral dient gezegd te worden dat elke deelnemer een prachtexemplaar heeft gemaakt! Het zou een eer zijn om een van deze messen ooit aan mijn collectie toe te mogen voegen want ik vind het stuk voor stuk prachtig vakmanschap.
Wat opvalt zijn de verschillende stijlen die gebruikt worden!!! Mocht elk mes in dezelfde stijl geweest zijn zouden we allicht met een gelijke stand geëindigd zijn! Ik stel voor dat iedereen zich al klaarhoudt voor de volgende verkiezing :D zodat er deze keer meer deelnemers zijn wat dit gebeuren nog boeiender maakt en het kiezen nog moeilijker!

Of het nu al dan niet nog nieuws is weet ik niet, maar ... "the winner is ...."

Gert met hetvolgende mes:

http://users.skynet.be/bk235015/mes2.jpg<div>

Proficiat Gert met de verzamelde stemmen! U mes is verkozen tot Mes "Weapons" 2003. Het is inderdaad een prachtig mesje! Je mag het kind een naam geven en tevens ook aan iedereen vertellen welke materialen er zijn gebruikt!
Tevens wil ik de andere deelnemers nog eens feliciteren met hun prachtige inzendingen. Hopelijk zien we nog meer van jullie mooie creaties in de toekomst!

Unregistered
18-01-2004, 18:48
Hey Spider en alle anderen,

bedabkt voor alle complimenten die ik tijdens de poll over mijn mes mocht lezen. Ook ik wil graag nog even kwijt dat ik alle messenl erg fraai vond. petje af voor het vakmanschap en de lef van alle inzenders! En hopelijk zijn het er de volgende keer wat meer.

Nu dan naar de specs van mijn mes:

Model: Spahi Scout
Lemmet: 140 mm ATS34
Stootplaat: 410 Stainless
Pommel: 410 Stainless
Greep: het tegenwoordig zeer, zeer zeldzame maar bovenal fraaie Vodden(Rag) Micarta.

gert
18-01-2004, 19:08
Volgens mij is er iets fout gegaan met mijn eerste reply (ik wist niet dat je ook kon antwoorden als je nog niet ingelogd bent), maar het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is dat het hele mes een beadblast behandeling heeft gekregen, en dat de bovenste false edge niet scherp is. Dit is dus een single-edge mes.

Be prepared.

Gert:Para:

Bartknifenut
23-01-2004, 20:50
Proficiat Gert

Welverdient, en mijn stem meer dan waardig. Beeldig mes.

Gelukkig dat de exaampjes gedaan zijn, kan ik iets zinnigs gaan maken voor de volgende inzending ;)

En wat Werken aan de foto's.

Oh ik heb mes nr 1 gemaakt, maar dat wist iedereen al zeker ?

greetz and take care, bart.