PDA

View Full Version : 2de weapons messenverkiezing

w0rf
29-08-2004, 13:44
<div align="center">Onze 2e messenverkiezing is afgelopen, en met dank aan de talrijke inzendingen hebben we weer kunnen genieten van al dat moois. Al vast een proficiat naar alle deelnemers, want jullie hebben stuk voor stuk prachtig werk afgeleverd, hopelijk kunnen we jullie inzendingen in gembloux eens in het echt komen bewonderen.

Gert begint er bijna een gewoonte van te maken,
en heeft onze 2e messenverkiezing gewonnen met dit pracht van een mes:
http://users.skynet.be/bk235015/mesv4.jpg</div>

Proficiat Gert!

deviant11
30-08-2004, 02:19
Congrats Gert,

het verbaasde me niet echt dat jij dit mes had gemaakt. Echt prachtig.

Ik hoop dat ik het op de SICAC beurs zelf eens kan vastnemen.

tot dan !

BMWtje
30-08-2004, 08:20
Proficiat Gert,

Het is voor mij als beginnend messenmaker, een zeer grote eer om als 2e te mogen eindigen, achter zo'n geweldig mes als dat van jou.
Een geweldig design, en ongelooflijke schoonheid. Nogmaals gefeliciteerd.

Ook alle andere messenmakers wil ik bij deze feliciteren, want de qualiteit lag hoog bij alle messen die meededen.

Gr.

BMWtje

Murphy
30-08-2004, 10:02
Puur uit nieuwsgierigheid, willen de makers van de andere messen zich ook kenbaar maken en een verhaaltje bij hun inzending vermelden? (materiaal, herkomst, idee, etc...)

Lion design
30-08-2004, 10:11
Hé, twee threads over de verkiezing.

Nogmaals Gert, proficiat met je overwinning.
BMW tje knappe tweede, mooi mes, ik was erg benieuwd wie die had gemaakt. Complimenten .
Nou nummer 3 en 6 waren van mijn hand, specs volgen ,nu even geen tijd.

Groetjes, Theo

Nausika
30-08-2004, 11:59
Proficiat Gert met de 1e plaats! En eigenlijk proficiat ook aan alle anderen, 2e en 3e plaats zijn ook niet slecht, en eigenlijk vind ik het gewoon al sjiek dat jullie konden deelnemen aan een messenverkiezing (ik kan daar enkel nog maar van dromen), dus vind dat iedereen nen dikke proficiat verdient!!!

matthias
30-08-2004, 12:02
wel manne allemaal proficiat,en kom der ene pakke :p

gert
30-08-2004, 17:16
Thank you, thank you. En gefelicteerd iedereen die meegadaan heeft, speciaal BMW en Theo!

Mes nummer 4 is ook van mij. Aikuchi met 13 cm lemmet van claytempered W2, beslag van koper, greep van Kingwood en African blackwood, schede van Kingwood. Dubbelsnedig, maar niet symmetrisch.

Be prepared.

Gert:Para:

BMWtje
30-08-2004, 19:16
Dank je Gert,

Dat mes 2 van jou was, dat kon ik zien.
Het had ongeveer de stijl van het mes die ook de vorige verkiezing had gewonnen.
Bij mes 8 had ik wel een vermoeden dat het ook van jou was. De stijl van de foto en de achtergrond spraken in die richting.

Als ik op Gembloux kom dit jaar dan moeten we het toch eens hebben over het fotograferen van messen, want jij zo blijkt hebt dat echt wel onder de knie.

Gr,

BMWtje

P.S. ik heb de specs van mijn messen in de thread van de messenverkiezing geplaatst.

Lion design
31-08-2004, 17:29
De beloofde specs van mijn twee mesjes.

Mes nummer 3
Lengte 25 cm
Staal ATS 34 ( 56-60 R )
Heft zwarte linnenMicarta met koordoog en koord
Dit mes is er een van een setje van twee ( kleintje met een lengte van 16 cm ) samen in een dubbele schede .

Mes 6
Lengte 20,5 cm
Staal RWL 34 ( 56-60 R )
Heft zwarte G10
Extra Alles is mat gestraald

Verder wil ik iedereen bedanken die de moeite heeft genomen met de verkiezing zijn stem uit te brengen.

Groetjes, Theo